今日同我d屋屋人去左朗豪坊睇鬼域!!!
睇到我差d ,唔係驚到喊,係感動到喊= ="
真係無奈.....一d都唔恐怖ge∼
睇完之後,都十點幾啦!!!
so去左朗豪坊13樓食飯同埋睇波
嘩!!!!超好睇呀哩場
射十二碼果陣,真係超緊張囉
本身淋超英格蘭會win嫁媽,點知.........
有冇搞錯......
不過我覺得英格蘭個
守門員超勁囉^^
係上.下場同埋加時果時,球球都接到
成個鋼門咁!_!ka
係係十二碼果時表現失準>_<
************
巴西.英格蘭死左之後
唔知邊隊會攞到世界盃呢???
我估葡萄牙掛****
你地覺得係邊隊???
真係好期待哇...........
|