今日我又約左kitty.阿玲同埋阿泰一齊返學.....
今日第一堂調左做英文堂,成堂都係到考Oral,超free囉!!!!
第二堂上數學,真係好悶呀!!!!
小息之後....
就係上西史堂,miss chanchan成堂係度改小測,跟住俾我地自己做野
我同岳豪.阿楠都係到做暑作,牙米就無聊到sd sms,跟住無啦啦有人手機響
係阿泰響ga~原來阿米sd左個sms俾佢.....點知佢冇教振機喎~~~真係搞笑kaka
好采miss chanchan都冇罰佢,,,,真係好人喲
之後就係上I.S,過得超快囉!!!!
lunch.....冇咩做呀>_<都係大家坐係度吹下水咁la
之後就係上家政,,,,,,我地去左電腦室上堂(冇得煮野食哦*_*)
個個都係度上msn,玩足成堂,超開心哇>_<
放左學之後,我就同阿玲一齊去補習.
今日都唔知做咩???我地係咁狂笑又係度打交囉
兩個都shot到爆....阿玲仲話佢既醫生係岳豪,話佢咁岩今日冇開到藥俾佢食
so佢今日先至咁顛喎....我就唔信囉
因為佢不嬲都咁顛kaka>_<
我地邊玩邊補,去到7點幾先走人
***我哩排可能唔可以日日都打到日記,因為就黎考試啦~
我要溫書書so唔可以日日打都曰記呀!!!
sor....不過我會盡打ga啦^o^***
|