QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好開心哇!!!

 
2006 年 6 月 16 日  星期五

今日我又約左kitty.阿玲同埋阿泰一齊返學.....

今日第一堂調左做英文堂,成堂都係到考Oral,超free囉!!!!

第二堂上數學,真係好悶呀!!!!

小息之後....

就係上西史堂,miss chanchan成堂係度改小測,跟住俾我地自己做野

我同岳豪.阿楠都係到做暑作,牙米就無聊到sd sms,跟住無啦啦有人手機響

係阿泰響ga~原來阿米sd左個sms俾佢.....點知佢冇教振機喎~~~真係搞笑kaka

好采miss chanchan都冇罰佢,,,,真係好人喲

之後就係上I.S,過得超快囉!!!!

lunch.....冇咩做呀>_<都係大家坐係度吹下水咁la

之後就係上家政,,,,,,我地去左電腦室上堂(冇得煮野食哦*_*)

個個都係度上msn,玩足成堂,超開心哇>_<

放左學之後,我就同阿玲一齊去補習.

今日都唔知做咩???我地係咁狂笑又係度打交囉

兩個都shot到爆....阿玲仲話佢既醫生係岳豪,話佢咁岩今日冇開到藥俾佢食

so佢今日先至咁顛喎....我就唔信囉

因為佢不嬲都咁顛kaka>_<

我地邊玩邊補,去到7點幾先走人

***我哩排可能唔可以日日都打到日記,因為就黎考試啦~

我要溫書書so唔可以日日打都曰記呀!!!

sor....不過我會盡打ga啦^o^***

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 62 | »