QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

2006-06-07

 
2006 年 6 月 7 日  星期三

今日kitty到左下就先返學.......搞到我上就自己一個坐悶到我嘔泡

第一.二堂都係上數學堂,係咁係度溫習........悶

小息好快就過左~~快樂時光過得特別快

英文堂派text卷得果29.5/50分好唔開心喲.......>_<

中文堂有人監堂.....個個係度扮哂乖咁~好假

lunch玩得好開心呀~~~

I.H堂冇教書~有d組係到口頭報告.....Day8到我地報告好緊張哦

今日四點先返放學呀.......因為要地理測驗都幾簡單啦~~

放左學之後,去左巴士站到搭8X去補習,補到7點就先返歸.......好辛苦唷>_<

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »