今日kitty到左下就先返學.......搞到我上就自己一個坐悶到我嘔泡

第一.二堂都係上數學堂,係咁係度溫習........悶
小息好快就過左~~快樂時光過得特別快
英文堂派text卷得果29.5/50分好唔開心喲.......>_<
中文堂有人監堂.....個個係度扮哂乖咁~好假
lunch玩得好開心呀~~~
I.H堂冇教書~有d組係到口頭報告.....Day8到我地報告好緊張哦
今日四點先返放學呀.......因為要地理測驗都幾簡單啦~~
放左學之後,去左巴士站到搭8X去補習,補到7點就先返歸.......好辛苦唷>_<
|