今日d天氣超焗囉!!!西史堂同中文堂都仲未開冷氣........焗到我氣都抖唔到好辛苦喲>_<
小息個個都係到溫英文豬豬(好乖喲~哈哈)
話咁快就到左英文堂,要默書呀~好多都唔識默
好睬我地有.......
默完之後,跟住之後就係上I.S堂,成堂都係度做實驗,好快就過左一堂^o^
lunch啦!!!唔記得左冇訂飯tim,有冇落去買飯,冇飯食好慘>_<
跟住就係上家政堂,好開心喲
佢地個個試食之後,都話好味~kaka
放完學......阿楠就陪左我去買鞋!!!我對鞋真係爛到唔可以再爛,點解我著鞋次次都咁快爛ga?_?
之後就同阿玲去左補習,補到7點幾就坐MTR返屋屋
好累哦∼
|