QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好累.....

 
2006 年 6 月 6 日  星期二

今日d天氣超焗囉!!!西史堂同中文堂都仲未開冷氣........焗到我氣都抖唔到好辛苦喲>_<

小息個個都係到溫英文豬豬(好乖喲~哈哈)

話咁快就到左英文堂,要默書呀~好多都唔識默 好睬我地有.......

默完之後,跟住之後就係上I.S堂,成堂都係度做實驗,好快就過左一堂^o^

lunch啦!!!唔記得左冇訂飯tim,有冇落去買飯,冇飯食好慘>_<

跟住就係上家政堂,好開心喲  

佢地個個試食之後,都話好味~kaka

放完學......阿楠就陪左我去買鞋!!!我對鞋真係爛到唔可以再爛,點解我著鞋次次都咁快爛ga?_?

之後就同阿玲去左補習,補到7點幾就坐MTR返屋屋

好累哦∼

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »