QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

愚人節快樂>_<

 
2006 年 4 月 1 日  星期六

各位愚人節快樂呀!!!今日同我d表姐去行茘枝角跟住又去埋MK同尖咀行....好HAPPY呀><                              雖然係好happy,but真係行到我暈呀####仲要我自己一d收穫都冇(無奈)                                                                         今日成日都好熱 行到慶合合so臨返屋企之我地就去左石磨坊食刨冰                                                                               我叫左個mango刨冰一路食一路打泠振~不過個feel好正^o^好好味呀...哈哈

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »