QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好開針既一日呀>_<

 
2006 年 5 月 29 日  星期一

好開心呀!!!今日一返到學校就見到阿泰^o^呵呵...我係禮拜六果陣時同阿楠估阿泰係邊個星座+.+(我估獅子座,佢

估處女座)所以我就即刻捉住佢問佢係咩星座,佢話係獅子ar∼∼我估岩左>_<

等到阿楠返黎之後,我第一時間就同佢講話阿泰係獅子座,佢即刻話"唔係掛!激死我啦>_<"我就狂係到笑

第一堂就上音樂堂,要考琴呀!!!超緊張囉*_*不過都彈得唔錯既..........[我淋]

小息之後就連小兩堂英文,悶到我就黎傻咁制,不過好彩有阿米.kitty.岳豪陪我吹水~~唔係我早就悶到傻左lu

跟住lunch.......唉!!!好無奈囉>_<俾d fd出賣呀 除哂我件校服d鈕,最慘仲要俾班男仔見到......鳴鳴!_!

不過算啦~~~無所謂又唔係話睇到好多!!!做人唔可以旭d就嬲,咁小氣ga媽^o^哈哈

中文.數學都悶到嘔泡~~好彩都好快咁熬過左!_!

終於都放學啦!!!!不過仲要去睇藝術展!@@去到藝術展果到見到自己既展品~超開心哇>_<

睇完之後就同阿米,kitty,阿楠,阿玲去左apple,之後我地就去左搭地鐵返歸.

今日真係又開心又難忘喲!!!!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »