今日一出門口要去返學果時,過馬路差d被車撞到.........一日都係我掛住同kitty傾電電
睇到唔睇個紅綠燈,就咁係到慢慢過,好睬咋!!!!唔係我都冇機會係到打日記>_<
今日第一.二堂就係Art,兩堂都係到素描,最唔鐘意就係素描,真係悶到我飛起囉.................
第三堂上英文冇教書,係度對測驗卷同派默書,好快就過lu.........
第四堂就係上數學都係係度溫書~~~
好快到lunch啦~~食完飯飯就同岳豪佢地吹左一陣水,跟住就去考普通話口試(好多都讀錯!_!)
跟住個兩堂就上I.T同埋西史^O^
放左學之後,圳圳又陪我同阿玲去搭8X.不過講真佢邊會咁好呀~(順路佢先陪姐)
去到補習社....阿玲話要去洗手間so我咪陪佢囉
我地搭電梯上去洗手間~到左我出左之後,望返後面唔見阿玲*!_!*佢唔記得出黎~哈哈
佢真係........都唔知個心去左邊>_<
真係搞笑

咁日我地兩個都好累so補到6點就走人+.+
今晚同圳圳.阿玲.阿泰煲左好耐粥∼好開心喲kaka
|