好開心喲~~
今曰好早就起身lu......都唔知做麥鬼
跟住11點幾就同阿玲一齊去左穿e
因為我有個秘訣so都唔係好庝姐~kaka
穿完就去左補習,都冇心機補so好快就走人
走左之後我地就去左飲野同吹下水~好happy喲
跟住阿玲佢返屋屋,我就去左mk同我d屋企人睇戲(海神號)
睇完之後都9點幾(好睇喲^o^),食埋飯跟住就返屋屋
返到屋屋都差唔多12點.......
好累~換完杉杉就即刻去左訓教教
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 62 | »