今日一早被屋企人拉左去飯茶......
飲完就去搵阿玲,跟住就一齊係新翠個間Ella行左陣
之後就返補習社補習,我地今日補左兩個鐘咋!!!
都冇mood.....so就走人T.T
阿玲返左屋屋,我就去左北角搵華華
我地去左海邊傾計,傾左好多好多......
好耐同冇同佢出過街lu*_*
傾傾下我地就轉左去m記,一路食一路傾
嘩!!!!我地都傾左兩個幾鐘
搞到我返到屋屋都5點幾>_<
好開心哇....今日有好多意想不多既收獲kakA
***我淋e+好多人都考緊試ga啦!!!!
係度希望我d小學fd加油啦~唔好留班!_!
金記fd就努力溫書!!!望下年可以再次同班***
|