今日係屋屋食完lunch先出街.....
阿玲約左我去銅鑼灣度睇I.T Mickey同埋去買無印筆筆
跟住我地又去埋太古兜左轉,之後先再去補習^o^
我地去到補習社.....一入到去勁多人囉
平時水靜河飛ga媽,,,,,,咁又係ge鬼叫哩排個個都考試咩
大家都係就考先黎努力,個個完全符合哂時下學生既學習態度kaka
我地都好勤力ar~由3點幾補到6點幾先走人
真係補到我都shot shot地囉!!!!
今日阿玲迫我一齊著裙裙>_<
著裙既佢,真好索ar........
***死期仲有3日就到啦~好辛苦呀>_<嗚...***
|