2006-06-28
今日考地理,好q難呀~!!!好多都唔識>_<
陰公..............
放左學之後,我地就去左小西食桃源島
我地就話去食lunch姐,kitty...去吸仔^^
食完去左海旁坐左陣!_!
跟住就去左補習....補到6點走人
好開心哇~考埋聽日完啦+.+
so聽日我地淋住去mk買杉杉同埋食刨冰
輕鬆下...kaka
期待聽日呀!!!!!
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 62 | »