今日成日都自由活動,我地就係咁係度捉波子棋
跟住十點幾有個班際地理常識問答比賽,
我地就落左去觀賽同埋幫我地班打氣
不過最尾都攞唔到第一比文班攞左so得第二咋>_<
不過都好叻ga啦~因為d問題難到ppk呀*_*
放左學之後,我.阿米.阿玲同埋kitty
去左小西既桃源島食野,又見到果個翻版yellow沖!!!kaka
食完就去左阿米屋屋到整kitty fashion show件杉杉
整左好耐喲~好采都可以話算係完成哂.....
之後梗係要叫個modle試下著黎睇下ga啦^^
點知阿玲真係好鬼衰ga....搞到我流左勁多鼻血!_!
著左果幾杉真係索到佢.都唔知點形容呀~總之就索爆啦>_<
幾杉超sexy,,,,,low cut條裙又短喎~
真係好期待19號果晚阿玲著住件杉行fashion show'+.+'
|