今日派埋I.S.地理同埋普通話啦!!!
I.S:140/200 好hurt呀~冇淋過會咁低囉>_<
地理:69/100 都唔錯啦~唔洗5字頭
普通話:67/100 算係咁啦~好采冇唔合格!_!
英文.中文.普通話既老師仲俾我地知埋
自己總平均分tim>_<
英文:188/300 整體雖然唔洗唔合格~但係都.......
中文:208/300 好低哇!!!!唔開心呀*_*
普通話:34/50 話就話合格姐***but好低分囉!!!!
其他科都唔平均分係幾多@.@
不過我e+淨係知道考得差過
上學期好多好多....
[我淋我都係好難同返"佢地"一班ga啦]
***絕望***
|