QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好灰哇.........

 
2006 年 7 月 4 日  星期二

今日返學校對卷!!!!

派左中.英.數.西史同音樂...

中文:70/100   我覺得都ok ge*_*

中作:54/100     都唔知有冇搞錯...好低分呀

中聆:83/100     唔錯哇~ka

英文:55/100     超差囉!!!!都係緊緊合格

英作:66/100     比上學期有進步~呵

英聆:37.5/60  唉~好差呀!_!

數學:207/300   好采合格@.@

世史:79/100     好hurt哇!!!差過上次好多....

音樂:47/100     肥左....激死我啦

暫時係派左咁多咋,,,,,,,

希望聽日派果幾科都唔好再肥啦~

我好驚唔可以同番阿玲.阿米同埋kitty一班呀!!!

鬼叫佢地成績咁好咩=.=驚驚喲~嗚嗚.....

 

 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 62 | »