今日返學校對卷!!!!
派左中.英.數.西史同音樂...
中文:70/100 我覺得都ok ge*_*
中作:54/100 都唔知有冇搞錯...好低分呀
中聆:83/100 唔錯哇~ka
英文:55/100 超差囉!!!!都係緊緊合格
英作:66/100 比上學期有進步~呵
英聆:37.5/60 唉~好差呀!_!
數學:207/300 好采合格@.@
世史:79/100 好hurt哇!!!差過上次好多....
音樂:47/100 肥左....激死我啦
暫時係派左咁多咋,,,,,,,
希望聽日派果幾科都唔好再肥啦~
我好驚唔可以同番阿玲.阿米同埋kitty一班呀!!!
鬼叫佢地成績咁好咩=.=驚驚喲~嗚嗚.....
|