琴晚都唔知做咩?_?
又發燒隻左手又好似扭親好痛
真係慘慘>_<
本身淋住今日唔去睇戲ga la~
但係又唔想推米米,,,,
最後都係去左睇早埸既反斗車王
套戲都ok啦~又唔可以話好好睇囉*_*
睇完我地就返金記接阿玲同埋kitty一齊去食lunch
其實都唔知食咩ga....
行行下見到間鞋鋪
跟住kitty話要買返學鞋
so入左去睇,,,,,,kitty最尾都係買左同我一樣果對
點知我地行左出黎,就見到yellow沖
佢見到我地即刻掉頭走.......
加陣咩意思姐佢>_<
跟住之後,佢又打黎俾我
我都唔記得佢講左d咩
之後我咪俾左部電話俾佢同米米傾
米米竟然叫左佢黎SaSa搵我地= ="
因為果陣陪kitty同阿玲去買聽日
fashion catwalk要用既唇彩
估唔到佢真係黎囉!_!
跟住我地咪一齊去左美心食野
我.米米同埋阿玲一齊坐
kitty同yellow沖一齊坐
kaka~係唔係做得好好呢^^
都唔知係4女一男既關係////kitty同佢坐既關係
搞到我.阿玲同埋米米係咁笑
哩個lunch真係食得開心哇>_<
食完之後,我地行左一陣就返屋屋啦!!!!
返到屋屋累到我死下死下......
返埋聽日就放假lu,,,,,,
亦都係話F1生活要完結啦~
真係有好多好多既不捨呀>_<
|