QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好累呀!!!!!

 
2006 年 7 月 18 日  星期二

琴晚都唔知做咩?_?

又發燒隻左手又好似扭親好痛

真係慘慘>_<

本身淋住今日唔去睇戲ga la~

但係又唔想推米米,,,,

最後都係去左睇早埸既反斗車王

套戲都ok啦~又唔可以話好好睇囉*_*

睇完我地就返金記接阿玲同埋kitty一齊去食lunch

其實都唔知食咩ga....

行行下見到間鞋鋪

跟住kitty話要買返學鞋

so入左去睇,,,,,,kitty最尾都係買左同我一樣果對

點知我地行左出黎,就見到yellow沖

佢見到我地即刻掉頭走.......

加陣咩意思姐佢>_<

跟住之後,佢又打黎俾我

我都唔記得佢講左d咩

之後我咪俾左部電話俾佢同米米傾

米米竟然叫左佢黎SaSa搵我地= ="

因為果陣陪kitty同阿玲去買聽日

fashion catwalk要用既唇彩

估唔到佢真係黎囉!_!

跟住我地咪一齊去左美心食野

我.米米同埋阿玲一齊坐

kitty同yellow沖一齊坐

kaka~係唔係做得好好呢^^

都唔知係4女一男既關係////kitty同佢坐既關係

搞到我.阿玲同埋米米係咁笑

哩個lunch真係食得開心哇>_<

食完之後,我地行左一陣就返屋屋啦!!!!

返到屋屋累到我死下死下......

返埋聽日就放假lu,,,,,,

亦都係話F1生活要完結啦~

真係有好多好多既不捨呀>_<

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 62 | »