今日去左尖咀參觀香港歷史博物館
今日阿米米遲到呀!!!搞到我同kitty係地鐵站等左好耐...
不過唔緊要啦^^
去到北角...yellow沖無啦啦打黎話"我.圳圳同埋阿泰唔識去,不如一齊去"
之後我地都應成左....係炮台山等
早知就唔應成佢地啦~要我地等成十幾分鐘先見人!_!
好采去到都冇遲到....
嘩!!!果間咁既歷史博物館真係悶到我地嘔泡-->
好唔容易咁先捱過左3個鐘........真係開心呀
放個時我地個個都好肚餓,SO即係去搵野食
我地去左食m記呀~食完我地行左一陣
又去睇杉3又去左SaSa.卓悅度睇化妝品kaka
行完之後,本身淋住走嫁啦!!!
跟住我同kitty見到"許留山"就即係沖左入去...嘿嘿
係唔係好畏食呢>o<
阿玲同阿米見到都好無奈= ="
因為我地岩岩先食完m記無耐
佢地話仲好飽唔想食
不過佢地咪又係照食.....^.^
食完之後,阿玲講左句野好hurt我哇!!!
"成日掛住食,小心肥死你呀!!!肥婆" 嗚嗚
不過我係唔會怪你ga~你知我幾大方嫁啦kaka
今日我都唔知係唔係high過頭....上到MTR個人都仲係度顛
係咁係度狂笑~嘻嘻
今日真係超開心哇!!!
多謝你地俾左一個咁好既回憶我
笠死你地喲>3<啜卜
***Forever LoVe***
>>>>>>>>>>
米米:你信"佢"都唔信我!!!!
hurt呀.....
>>>>>>>>>>>>>
|