QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好開心哇!!!

 
2006 年 7 月 10 日  星期一

今日去左尖咀參觀香港歷史博物館

今日阿米米遲到呀!!!搞到我同kitty係地鐵站等左好耐...

不過唔緊要啦^^

去到北角...yellow沖無啦啦打黎話"我.圳圳同埋阿泰唔識去,不如一齊去"

之後我地都應成左....係炮台山等

早知就唔應成佢地啦~要我地等成十幾分鐘先見人!_!

好采去到都冇遲到....

嘩!!!果間咁既歷史博物館真係悶到我地嘔泡-->

好唔容易咁先捱過左3個鐘........真係開心呀

放個時我地個個都好肚餓,SO即係去搵野食

我地去左食m記呀~食完我地行左一陣

又去睇杉3又去左SaSa.卓悅度睇化妝品kaka

行完之後,本身淋住走嫁啦!!!

跟住我同kitty見到"許留山"就即係沖左入去...嘿嘿

係唔係好畏食呢>o<

阿玲同阿米見到都好無奈= ="

因為我地岩岩先食完m記無耐

佢地話仲好飽唔想食

不過佢地咪又係照食.....^.^

食完之後,阿玲講左句野好hurt我哇!!!

"成日掛住食,小心肥死你呀!!!肥婆"  嗚嗚

不過我係唔會怪你ga~你知我幾大方嫁啦kaka

今日我都唔知係唔係high過頭....上到MTR個人都仲係度顛

係咁係度狂笑~嘻嘻

今日真係超開心哇!!!

多謝你地俾左一個咁好既回憶我

笠死你地喲>3<啜卜

 ***Forever  LoVe***

 

>>>>>>>>>>

米米:你信"佢"都唔信我!!!!

hurt呀.....

>>>>>>>>>>>>>

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 62 | »