今日超悶ar,一返到學校就搞個麥Q數學比賽!!!
鬼有心情做咩*_*跟住阿米.岳豪.豬神.阿楠.yellow沖佢地咪係到玩鋤D...
點知俾個肥婆老師睇到正,佢入黎寫左我地d名,跟住又走左
過左陣梁sir入左黎,叫左佢地出去....XZY佢地
好采唔洗記缺點咋,不過都要罰寫500字作文>_<
真係好黑仔喲!!!
*************
今晚Donald飛去USA啦~
要去到9月1先可以再見返佢....
我一定會好掛住你ga!!!
不過要記住買手信俾我地喎kaka^^
*************
|