^o^
今日我同阿米.阿玲.kitty去左睇早埸既"小孩不笨2"
我地撞到冰冰同埋明明^^
果兩個男主角真係好靚仔呀~
出戲又好感人哇...搞到我地個個哂咁口
真係超好睇囉!!!!^^
睇完之後,我地去左吉之島食野
食完跟住佢地就去左我屋屋....
我同阿米玩到顛哂*****
最慘仲搞到佢唔見左手機果個電
真係sor.sor哇
不過今日真係好開心喲^0^kaka
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 62 | »