琴日好唔得閒呀∼so都冇打到日記...真係sor啦
不過琴日都冇咩特別既事發生+.+
打返今日果d先******
今日我.阿玲.kitty又約左阿泰同埋圳圳一齊返學......
今日第一堂係I.H堂.....輪到我地組口頭報告
今次真係講得好差呀!!!我淋一定超低分
第二堂地理悶悶悶喲=.=
小息之後......
就連堂英文,成堂都好多野做,又係到考Oral,又要測驗,超緊張哦!!!!
測驗好睬都識做....唔係死硬lu(不過唔知岩唔岩>_<)
lunch...班男仔係咁攞有阿玲個名既印仔吸黎吸去,仲吸係阿泰塊面到,搞到佢毀容真係衰衰呀!!!!
跟住就係上中文堂同埋數學堂.....咪又係一個字形容哂"悶"呀
今日Day8有多時間.跟住就係度試坐考試位.....幾無聊呀!!!!唉
圳圳好慘呀>_<見到佢係咁咳又好似冇麥精神咁....希望佢快d好番啦^o^
***哩排好多人都感冒哇!!!各位記住都小心身體呀>_<***
|