QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

好緊張呀!!!!!

 
2006 年 7 月 16 日  星期日

今日同屋屋人去左睇超人^^

個超人好靚仔哇!!!

套戲都ok...d特技好掂喲

好似話用左20億落去拍~勁呀

睇左差唔多3個鐘......睇完就去左食野

跟住就去左返屋屋啦>_<

 

好緊張呀!!!!聽日就派成績表la~~~

唔知考得好唔好呢???

不過我最擔心既都唔係個成績

係唔知可唔可以同返[[你地]]一班

*~希望我地可以同班啦~*

期待*******

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 62 | »