今日一早既活動就係去MAC睇社際辯論比賽!!!!
真係悶q死我......
睇到x點,返到課室係到玩波子棋
本身我應該win嫁,點知yellow沖黎個犧牲小我完成大我
係咁塞住我唔俾我入>_<
真係衰到佢....
跟住阿媽上左黎叫我地落去打氣
因為下面打緊社際排球冠軍賽
我地睇左一陣,就上返課室啦!!!
鬼叫下面又熱又悶咩>_<"
上返課室,我冇再玩波子棋啦~
淨係坐左係度睇圳圳同Ray明玩象棋
之後圳圳同kitty一齊vsRay明個局超好笑^^
跟住唔知y玩玩下,搞到我vs圳圳
圳圳讓左我幾隻棋...真係好人哇
不過都係輸俾佢= ="
kitty本身係幫緊我ga...幫幫下
都唔知係唔係俾圳圳電到
搞到佢掛住望圳圳
亂咁幫我行
就咁就輸左,唔制呀>_<
今日一放學就返屋屋啦!!!好乖女喲^^
又無無聊聊咁過左一個星期,聽日又放假啦!!!開心哇
禮拜一派成績表啦~好驚
|