*******************
今日係joselin既生日^^
祝佢生日快樂
愈黎愈靚女,,,溝死仔><
******************
今日我同米米約左壽星女
出黎銅鑼灣行街同埋影貼紙相
最衰kitty屋屋人唔俾佢出啦~
真係掃興哇><
我地一去到銅鑼灣就去左食許留山
跟住去時代同世貿影貼紙相
之後又去左東角同埋銅鑼灣地帶行街街
可惜一件戰利品都冇>.<
跟住我地3條友又去左小西食野
我地去到小西見仲早....
又行下藍灣,,,,我同joselin有收穫啦~
我地一人買左隻拖鞋(一模一樣)
買完就去左食桃源
食到飽飽就出左海邊坐係度傾計
坐左陣就走人lu...
今日真係好開心哇~ka
|