|
|
2009 年 8 月 12 日 星期三  |
hate.  |
討厭
討厭
討厭
討厭
討厭
討厭
討厭
+
疼恨
疼恨
疼恨
疼恨
疼恨
疼恨
疼恨
討厭+疼恨全世界
|
| 刊登時間:2009-08-12 03:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
4D*~*  |
早幾日就已經知道左f.4係咩班
入左4D班
(企.會.財)
真是有一點點的喔
冇咩3D班的同學
而3D的同學也去到唔同的班
有d因為讀唔到想讀的而失望..
又有d因為讀到想讀的而開心..
不過點都好
我都希望大家可以讀得開開心心
上天比得e條路我地行就要好好的行
人的路總有平坦也有崎嶇
多謝今年3D班的同學為我鋪上一條平坦而安穩的路
I only wanna to say thank you thank you thank you
I love 3D |
| 刊登時間:2009-08-08 06:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
3D BBQ  |
今天是class3D的BBQ
期待左咁耐的日子終於到了
真係好開心
11:30a.m.就去左buy野去BBQ
十分累
到左3:00我們就搭車出去
心情好high
去到我們就換33lu
換元就落水玩
high爆
after that
就同大家一起傾下計
so happy
到了晚上大家一起拍大合照
然後
10:30p.m.到去左食糖水
食元就返屋企
返到屋企就12:00了
好開心的一天
unforgettable day
朋友我當你一世朋友
【3D的同學2010年的7月13日約定你】 |
| 刊登時間:2009-07-15 09:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 35 | »
|