今日勁頭2堂中文做ws做足2堂 ...... 倫宗果陣聽歌 輕鬆好多!!! 食飯果陣落左去打波 冇心機,,,班人都唔係打波 玩野既-0-玩左陣就上返課室 睇肥輝玩人地!!! 今日技安最好笑 叫人買左三文治上黎食 點知食食下阿sir入左黎 我以為阿sir知道技安食野 點知只係俾返錢emily 技安緊張到將份三文治放哂入口 差d食死佢-3- 勁搞野!!!
今日返學啦 返到去未做哂功課... 上到課室努力 好彩第1,2堂係科學姐 仲有d時間改數學 今日勁多連堂 時間過得好快 食完飯又去左MMLC 佢地係度睇花樣少年少女-0- 勁搞笑 返到課室 林浩俊玩氣球...D口水亂飛!!! 佢差D俾人打死 玩我地!!!放左學去填問卷 跟住返左屋企... 返到屋企同肥輝去M記食雪糕 好耐都冇食過!!!-3-