今朝一起身整左個公仔麵食 跟住就開電腦!!! 冇咩野玩就睇電視 阿妹去左3日camp 今日先返黎 ... 我諗住今日約人出黎玩 但係個個都唔出黎!!! 心淡...唉-3-"好悶呀-.-樂仔8點黎左-0-
今朝返到去上到課室 我同肥輝以為冇人啦 點知俊俊企係門後嚇我 真係俾佢嚇死... 跟住就追住佢黎玩 佢唔玩請我食糖=-= 通識果陣 阿sir發火 捉左朱東出去食西北風 好慘!!! 個個都笑佢【急凍豬』...吹左幾個字先入得黎... 跟住阿sir放碟睇(摩登時代)係墨劇-3- 勁好笑...... 音樂堂 miss播返d音樂日既野俾我地睇 ... 好魚!!! 食完飯 英文默書 唔係好識== 放左學落左去打波 班友勁狼 搞到我條頸撞傷左 痛到爆... 我睇有排都打唔到波-3-...