今日番學ok開心!
今日番到學校見到嚴怡剪左頭髮個個都話佢7話佢好似用
個蓋甩住個頭咁..haha!~上美術堂好認真咁油幅畫..點知
佢地班人話我一d藝術天份都冇..不過真係..我都唔知我對咩
有天份!~上英文堂都好認真..係咁跟住做野...跟住上上下陳x
業俾miss man串我心諗""第死''<--唔知點解真係好憎佢!~
科學堂個個都係到玩..由其是小鄺同小皮係到玩小怡..整到佢上堂
訓覺.數學堂呀sir攞左成堂講故仔..悶死.訓zz!~跟住最後幾分鐘
百痴小怡係到望住我笑!~跟住班主任堂要俾手冊manman簽點知我
成3個禮拜冇簽..manman話你個班長呀!~放左學..去左玩!~亨張
我隻布鞋飛左上去- -''整到以後冇得玩!~玩到6:00散!~
死啦..12月15日家長日最憎..!聽日要俾manman睇手冊加指甲^^''
|