最近三個月尚無任何留言

報 時 : 今 日 係 2007 年 12 月 03 日

今日好悶..!

今日下午同+姐落左去大家樂食野點知見到藍柏芝

本身想過去同佢講hi..但係有唔知係咪佢所以最後都冇hi到

食完行左一陣番屋企做功課+玩電腦..做下玩下食下整到唔知時間

到左晚上11:00幾先做完..跟住就睇電視...訓zz!

d生活真係悶..不過都算因為都玩左3日...做番1日都幾應該^^''

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 63 | »