今日真係勁爆開心呀! bbq
今日1:00去左新街市搵小鄺過火車站搵小怡同小峰
跟住就去買bbq既野食^^''差d唔夠$- -'買完去等巴
士點知前面撞左車整到塞住左巴士過唔到黎..等左一陣
上左車..跟住有個伯伯同嬸嬸上左黎..問我地點解後生細
仔都唔去留上坐..鄺工就話有個朋友隻腳整到上唔到留上.
跟住個個嬸嬸就係咁等(朋友=小軒)上車..見到佢上車就係
咁望住佢隻腳..坐坐下.車...小軒話個呀伯''火車味到站''haha^^
去到燒烤埸勁多人..跟住就去左入面果個..有位.[.最好笑係:小峰
跑果去罷爐..鄺工同我地行行下覺得我地行得好慢就自己走左去.因為
小軒整到腳要慢慢行..我同小怡就同佢一起行!~]去到好快就開始燒
燒.燒下小軒就攞左部psp出黎..小鄺..小峰.小怡搶住黎玩..跟住小峰
去左洗手間..小鄺同小怡躲左去第2度玩..陳楚峰番到黎見唔到佢地
就問我地佢地去左邊..跟住小軒就話去左買野飲+去洗手間..跟住佢冇理到
佢就走左去第2度仲e維佢見到因為佢望住張鄧..e個張鄧係小鄺同小怡坐緊
嚇死仲e維佢睇到!~跟住小峰出左去搵佢地..我地幾個就係到爆笑+
佢地換地方坐..小峰番到黎話唔見佢地..小怡就係小軒後面係咁叫陳楚峰
小峰百痴仲e維小軒叫佢^^'哈哈!~玩左一陣d人都望住我地係到笑.小怡
就出黎話小鄺俾佢呀媽捉左番屋企..佢真係信!~跟住我地話部psp仲係鄺工
到...跟住佢立即出左去洗手間搵小鄺(但部psp已經係小怡手到)跟住佢就同小鄺
番左黎..話部psp俾小鄺個呀媽攞左要星期2先俾番到小軒(佢真係信到十足十)^^'
直到坐巴士番屋企佢先知原來佢俾人玩左^^haha!~好玩..仲有一樣好笑野就係:
食完野之後..我地就係到玩火..炮足..咩到劈晒落個爐到燒(報紙..紙碟..炭.蜜糖.水等)跟住我整左
d腸仔落去整炭燒腸仔俾佢地食..點知佢地唔令情- 0^玩到勁大火超令..想睇問+怡佢影
左相!~最衰既係:小軒話影低我個樣俾潘sir睇清楚我既真面目- -不過果陣個個都好開心
玩到癲晒連邊個姓咩都唔記得左(超正!~^^)到左9:00幾走l各散東西下次再玩果!
今日好開心除左以上就係今日落到屋企就捐左$俾東華3院^^''做左善是唔通真係會開心??
聽日唔洗番學ya! 邊個想食炭燒腸仔想食下次bbq整俾你食//好正的黑色的脆的 <--招牌菜(炭燒腸仔)^^''
|