久久未有打blog= ="懶!
今日維尼生日呢,生日快樂!我沒去唱K-v-" s0rry!
我諗你都唔會太介意架啦=]
呢排發生好多野*v*可以話大部分都係好野掛-3-"
講一樣gag野,我係PL識左都蠻多babi呢!
有次我同ayako babi同埋邱邱babi聯p0,
俾我學校既人睇到,(當然我都唔知佢邊位)
佢即刻p0左上小蜜蜂xd
不過,都遲左幾,唔算新= ="
講真,你p0我真係唔介意,
但係我都幾介意你個標題囉,我高過狗王架!哥仔^^
你p0我都係當你幫我自貼架姐*v*
我聯得p0都預左有人貼xd
心心話我太大方啦~_______~
但係我覺得我日日返學,咩樣都俾學校既睇人晒啦,
我介意黎做乜呢?
唔好咁睇唔開xd
講起心心...呢位痴女...= =小予上腦@________@"
上腦上到真係唔講得笑~3~"
(我比較鐘意耐吉同仔仔+_+")
大家大家,,,
我sell緊面膜呀,,,有冇人要呀? 4蚊一塊!
要就去PL/QOOZA到落訂單,,仲有好多呀/_\幫手清下..
搵一日我都會親自試下D面膜~_______~
俾下買既勇氣各位買家!快D買啦!
但係我要講多次...有敏感既人唔好用呀@@變左豬頭唔好話我冇講..
好啦!擇日不如撞日..= =
我而加臨瞓試一試..聽日話俾你地知..= =
*真唔鐘意用mask!.\___/."