快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


丫栗的一天::"維尼生日快樂

久久未有打blog= ="懶!

今日維尼生日呢,生日快樂!我沒去唱K-v-" s0rry!
我諗你都唔會太介意架啦=]

呢排發生好多野*v*可以話大部分都係好野掛-3-"

講一樣gag野,我係PL識左都蠻多babi呢!
有次我同ayako babi同埋邱邱babi聯p0,
俾我學校既人睇到,(當然我都唔知佢邊位)

佢即刻p0左上小蜜蜂xd
不過,都遲左幾,唔算新= ="

講真,你p0我真係唔介意,
但係我都幾介意你個標題囉,我高過狗王架!哥仔^^

你p0我都係當你幫我自貼架姐*v*

我聯得p0都預左有人貼xd
心心話我太大方啦~_______~
但係我覺得我日日返學,咩樣都俾學校既睇人晒啦,
我介意黎做乜呢?
唔好咁睇唔開xd

講起心心...呢位痴女...= =小予上腦@________@"
上腦上到真係唔講得笑~3~"
(我比較鐘意耐吉同仔仔+_+")

大家大家,,,

我sell緊面膜呀,,,有冇人要呀? 4蚊一塊!
要就去PL/QOOZA到落訂單,,仲有好多呀/_\幫手清下..

搵一日我都會親自試下D面膜~_______~
俾下買既勇氣各位買家!快D買啦!
但係我要講多次...有敏感既人唔好用呀@@變左豬頭唔好話我冇講..

好啦!擇日不如撞日..= =

我而加臨瞓試一試..聽日話俾你地知..= =
*真唔鐘意用mask!.\___/."

KIYO POST TIME:2008-06-22 11:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]