今日又過左鐘起身
7:40先起身
不過同張婷一齊落到去
小莫莫最遲~
返到school 做SCI果個 wild-life education
打鐘 又係時候上堂lu~
第一堂 班主任堂 好悶
係度講果D咩網上交友
又要匯報 無奈地出左去講
第二堂 ENG 去左MMLC
第三堂 ENG 狂睇有咩好睇ge books
第四堂 CL 悶到爆
小息 同小莫 張婷係度話白老鼠 好好玩
第五堂 MATH 悶悶悶......
第六堂 HIST 今日miss講D野好似冇禁悶
LUNCH 同Vanessa 張婷 小莫 老公仔 去食吉野家
非常好味~ but張婷食剩好多 平時都唔係錦ge~
番到去 見到黑板上面寫住江瑩
即刻睇下咩事
原來係唔洗跳jazz 嚇得我
跟住又係上堂ge時間啦~
第七堂 SCI 悶悶 very悶
第八堂 SCI 簡單係度講埋D變態野
笑死我同張婷呀~ haha xDDDDDDDDD
第九堂 GEOG miss 執粒講左執lip
笑瓜我啦~~
放學同小莫 張婷 Vanessa
去左買5佬 好cute ar
跟住又去左三聯睇書
and then就back home lu~
You were part of my life
我相信是世間說共你都應該登對
|