黑仔日......
今日早上番學都好地地ge
but比張婷同小莫玩呀 唉...
第一堂 CHIN 對卷 得33分詐 bad~
第二堂 LFEN 又睇D鬼馬ge碟啦
第三堂 LFEN 又係係度抄答案 悶
第四堂 MATH 開始覺得呀SIR好D煩啦
always都講道理
小息 無聊..........
第五堂 ENG 默書
本來唔係幾識 but MK題下又記得啦
第六堂 ENG 比mk話我tim
LUNCH 去維苑 食牛扒 好味呀
第七堂 CHIS MISS去監考 唔洗上堂
小莫佢地竟然play ture or dare wo!!
第八堂 GEOG 好留心咁聽書
(*我是好學生) xDD
第九堂 MUS 又唔洗上堂LA
BUT好悶 冇野DO~
唉 今晚比mama鬧
話我test得好差
冇得play computer ar
每日淨係可以打15mins blog詐
so bad~
佢話如果IS test得好D
就考慮下星期六 日比我玩喎
希望我test得好D啦~
如果我沒有出現過 就不用承受現在的痛楚
|