今日番到學校
又要落去集會
伍sir話我地(F1~F3)講粗口wo
集完會又要上課啦~
第一堂 MATH 關sir教我地do homework
第二堂 CHIN 對聆聽 得4分詐
真係VERY BAD AR
第三堂 CHIN 好留心咁聽書
第四堂 LFEN 好悶
life education聽日要test啦
唉 都唔會高分啦~
小息 去廁所
第五堂 VA 畫衫衫 同U2一齊畫
第六堂 VA 完成啦 好beautiful ar HAHA
好好玩
LUNCH 係school食 比張婷同小莫玩 O晒嘴~~
第七堂 IS 點解MISS always都叫我嫁
第八堂 IS同張婷係度狂笑
第九堂 ENG 做匯報 講健力士世界紀錄
未到我 BUT我諃聽日會講晒
放學 食雪條 好味好味
逃避你 卻又期望你可跟我做情人
|