今日番學同莫and婷係錦傾計
佢地終於冇講love box D啦 好耶!!
今日唔洗落去集會
打鐘又要上堂LU~
第一堂 班主任堂 MK同我地講關於點解我地會講粗口ge原因
第二堂 ENG 默書得224分詐 唉...
第三堂 ENG 好悶呀!!!!
第四堂 CL 今日我諃係我有史以黎最留心ge一次
小息 溫中文 我是一個好學生 xD
第五堂 MATH 呀SIR有D煩呀
莫查下潤唇膏都唔得
第六堂 HIST 留心哦......
LUNCH 食呀食呀~
第七堂 IS 同張婷傾計
第八堂 IS MISS又叫我答啦
點解佢always都叫我嫁 慘
第九堂 GEOG 專心上課
放學 CHIN TEST 唔識唔識
後悔當時 不懂得珍惜
|