比賽的日子~
今日一早去左seven買三文治
上左三堂......
第一堂 MATH 終於開始明阿SIR講咩啦~
第二堂 CHIN 傾計 xDDDDDDDDDD
第三堂 CHIN 唱歌歌 好聽呀~
上完第三堂 就JA刻衝落去SAR化妝
換衫 化妝 梳頭 食野......
好快就要坐車去葵青劇院啦~
好快就到左啦~
去到化妝間 同十蚊跳左陣jazz 搞搞下 有個人話要出去OPENING
我地坐係到 係錦PLAY 超好玩呀~ Xdd
話咁快要比賽啦~
一出場 我就露出我GE招牌笑容啦 笑笑笑.....
跳完 我地換埋衫 落埋妝
就好快咁去坐車走啦
到左元朗 同十蚊 Jacqeline 張婷 仲有個姐姐but唔記得佢個name點串~
去左老麥食野 yummy
食完張婷去左睇醫生
我地就係咁傾school D野
跟住我同Jacqeline行到番school
就say左goodbye啦
番到home澡涼 洗頭
一日又過去lu~
在你面前 我的精神年齡會迅速自動降低
變成一個小女孩 愛撒嬌 任性 受寵
|