今日番學果陣 佢地又係度講love box D野啦~
我想傾埋一份都唔得啦
佢地又好似冇當過我度錦
搞到我有D唔開心~
今日GE第一堂 CHIN 摺星星 狂摺~
第二堂 LFEN project D野
第三堂 ENG 默書 唉...多素都唔會arm晒嫁啦
第四堂 ENG 又默 MK唔知係咪痴線嫁
係錦狂默 就黎癲啦~
小息 係個位到無聊
第五堂 DT 鋸鋸鋸......
第六堂 DT 磨磨磨......
隻手好tired呀
LUNCH 等左小莫勁耐呀
我地差唔多食完 佢先落到黎~
第七堂 HIST 好留心 but好悶
第八堂 CHIS 留心地聽書 我是一個好學生 HAHA~~
第九堂 Reading 專心睇書
放學 學piano
夜晚睇寫意人生+向世界出發
勁好睇呀!!!!
YOU ARE PERFECT~~
|