#_;`無非幾天變化就像刮我幾千巴 。
唉心情其實真系吾系幾好.
朝早番個半鐘學.真系打爆佢-_-
禁毒達人;哇好眼訓啊痴線/口\
之後捱到放學 吾知點解會同湯米同路- -哼我洗鬼妒忌你\0/
我先吾恨你呢d持續性暴雨 強到呢遮都爛埋啊
還掂場雨總有一日會停 我寧願冇落過 吾洗傷心.
番屋企玩電腦-v-乖啦電話吾好再delay我d msg好冇:D
跟住1點三番番學校.
痴交叉線既我岩岩先到.點知佢地嗌左你出黎未.
見到佢地入109傾咪去吹兩句囉.還掂未夠鐘.
無啦啦入黎話早左到點解吾可以嗌佢出黎先-v-
痴線既關我咩事.我岩岩到乜都吾知囉.系又鬧吾系又鬧正off8-3-!
then; 跟office果個姐姐搭960;
唉冇咩心情.我發覺我成程車竟然冇出過聲.
竟然眼訓得濟訓著左-v- 訓左陣醒番好精神-v-
之後行行行行到ICAC啦; 唉學校代表-3-恰我既你地-3-
竟然要分開坐.不過都好. 之後上台影大合照真系冇咩笑容
跟住名人分享啦.第一個我反而好聚精會神咁聽-_-
但第二個掛名叫有趣d果個.我就好舒服咁攤系張凳度訓教.
其實我本身想抑制住自己.但見隔離個男仔又訓.上面成排都訓.
我又好眼訓結果頂吾順.真系訓左-_-v
之後睇片.有pakho同phy.好令(k)
跟住就講講講-_-死得啦點頂啊.兩份綵訪喎白痴! 真系想中途自殺-_-v
之後走人兜左好耐-0-
叮叮->地鐵狂轉車->西鐵->輕鐵;先成功番到屋企- -
地鐵途中;有人鬧交. 好似賜座男- -連續講4次*你老*!- -
唉痴線既好累啊媽/___\!
隻腳好累-_-好吾知聽日入camp會吾會頂吾順既-_-
出左camp仲要番軍仲可能要操喎白痴-_-點頂-_-
{8/7-10/7入camp;}
{記得掛住我啦朋友;$ 講笑haha.}
|