#_;`人總貪心滿足一切都不會夠。
跳繩同樂日啊痴線^________^;
哈哈好彩巧遇yoyo吾系我實盲中中吾知碌左去邊xd
咦也多拉菲同seventin冇番:@專登潛逃既:@
我車:@早知我又吾番啦哼!
之後比賽啦;耐力賽4個都系橙社既xd algepok好勁喔(y)
速度賽.john仲釣緊魚sosad-_-;黃子原來咁勁;
李韻刀冇令人失望啦xd mswong好似而家先知李韻系港隊咁- -
雙人跳比傅泳拉左去toilet冇得睇約瑟黃表演:@ 死人頭:@
跳大繩我地班跳得一下吾知咩事xd;人地班好勁*o*
入繩多得mary同sherry我先吾洗跳啊yoyoyo!thz!
haha之後頒獎估吾到囉完全;真系搞笑跳大繩得1下刀贏xd
第1哈哈1D appleday繼續加油(k);
其實成班都吾緊張.系得mswong一個緊張xd
禮物傅泳霖話系牛腩-_-xd點解可以諗到咖xd
:果隊咩黎咖?訓教算啦.
:咩吾系ban(d)黎咖咩?
哈哈ban(d)-(ed);兩個重d音好核突-_-
番番mkp果陣;連續4把遮都系波點*o*
咦也我開遮果陣又冇太陽.收左把遮果陣就鬼咁曬:@
番到去好熱好曬真系人刀癲- -咦也好似有條眼睫毛入左眼;但系又好似冇野-v-
小小小小小小學雞.中學牛.大學鴨B-)!
hea左好耐.有點兒那個.親疏有別.始終都系吾同.
之後入hall睇木匠工具果隊band-ed x)`
哈哈外國人唱男兒當自強超正;p仲要做埋動作打埋交;p
幾好吾錯.不過成日諗住果個問題.唉.
又系信心既問題.擔憂的確係一個鎖鏈.困住自己.
痴線嚕ICAC- -吾想去啊好煩- -
總是抓不住.失去才後悔.
|