| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
# 2010 年 4 月 29 日 星期四
★★★★★★★★★
|
new qz;)
| 分類: 未分類 |
| 下雨天總掛念從前。
-下雨天.
雖然它總是為我們帶來不小麻煩.
但我卻很喜歡它.
喜歡它那寂寞的感覺.
如果可以的話.
我願走到十字路口的中心.
任由雨水摧殘.
任由這繁華的都市吞噬我這微塵.
任由這璀璨奪目.光怪陸離的霓虹燈把我這黑暗的一角掩沒.
永不見.
28.4.2o1o★
haha:) ugly.是媽遲 笑死我地囉smart
跟住英文堂ms.wan上啦.諗住應該好悶.點知勁好笑
xyz-_-5minz對話比波波狂嗌叫MS出;
點知mswan又信囉;唉仲要錄影-3-不過呃左2個tick
跟住tobie上左黎睇;
:Are these coconuts are kelvin's?
:成班狂嗌yes;D
:跟住long2塊面勁紅咁答yes xd high爆!
:Is this louis is shan2's? <3忽然諗到v3v
29.4.2o1o★
IS堂整CRYSTAL(K)
tsoikwanwing你睇下我幾好人幫你拎枝horn:@
吾系你幫全班問帶相機我刀吾幫你xd講笑xd
今日狂系度唱尹紹賢個高級宦官-3-v笑死xd-_-CE29分囉痴線-口-
arrrrr:@ tin你地一個二個當我系咩啊:@
當我吾系人囉你地班友 當我系禮物咪送黎送去讓黎讓去
不滿-v-!
以後qz.xg盡量同步;D!
comment啊朋友(k)!
啦啦啦<3 add me to yr fd list<3
|
| |
comment plz(k)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
|
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 |
|