| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
# 2010 年 5 月 11 日 星期二
★★★★★★★★★
|
2010-05-11
| 分類: 未分類 |
|
#_;`你獻出了十吋時和分可有換到十吋金。
我今日竟然好大膽咁問左個問題a0a
*
dayA;哇今朝收功課果筒筆真系嚇死我*o*
估吾到咁大筒比哂我-v-算啦要幾枝令色好啦v3v
*
中史;吾知點解總系提吾起勁-_-
睇黎我系中史既勢力已經漸漸冇哂.
*
pth;唉也好懷念ms.fung啊吾制啊/-\
*
寫ms.wan last day既留言;
越寫越興奮;睇黎我畫星星好快畫哂成枝筆-v-xd
中文;成班一齊寫卡比mswan;)
跟住教委屈;睇到我topic就好有同感..
有d感人;委屈受左太多;不過相比起課文既細小好多..
*
PE;衝破左人生既關口.終於死左.byebye我既惡魔:@
我果下直情想死到;坐系地下搵個圈圍住自己.
狂嗌我想死我想死跳河自盡啦.呢個念頭呢排不斷出現.
可能我真系想死-o- 不過身邊好多人刀覺得我系玩;
不過當我認真既就系咁安慰我=)
ms鍾嗌我黃伊汶囉咩事-0-
跟住同shan2玩呼拉圈比賽;D 發覺我好勁;D!
只要吾涉及腳同手既運動我就玩得叻啦xd
我可以跳啦;轉圈;行刀得哈哈;終於叻番次<3
突然有隻麻雀從天而降;但又死吾哂系咁掙紮.
我地圍住佢;好想作篇文-_-ms鍾話我地好似寫生-,-
跟住有個人爭d踩死佢-0-跟住個嬸嬸掃走佢就放生lu.
then;同nako兩個人系度hea;吹水:)
*
lunch;同mswan影相啊開心:)佢叫yuki囉haha`
*
IS;今堂好雀躍好high:) 我對粒子真系好有興趣:P
放學影班相;
gb加操我厭喇好冇?
你吾妥就出聲.你嫌我阻地方出聲.吾好哂我時間好冇?-,-
我d時間吾系比你拎黎哂咖-v-
今日好大膽咁問左一個好想問既問題.
竟然衝口而出-0-
:如果呢個世界冇左我存在會吾會更美好呢?
我點諗刀系覺得 冇左我會更美好.
拿.屋企又洗少好多錢.
軍 又吾洗為我呢個多餘既人而煩惱;材料又買少份.
fd 可能就系有我既冇膽鬼系度.先會咁.
班 可能大家會開心d 冇我系度頂住-v-
當然仲有好多美好既事會發生.
我系咪應該早d死呢?
我發覺我真系好多餘囉系呢個世界.
|
| |
comment plz(k)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
|
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|