#_;`願你可以留下共我曾愉快的憶記。 噢;又系我最討厭既dayA-V- * wow今朝早會熱到痴線orz 好彩除左冷衫 好笑囉李韻終於番左黎不過啞左 * 中史;真讚囉matthew既舉動 數123;佢即刻舉點知冇人同佢爭;超正!xd * PTH乖左啦我地有5分sogd;吾洗留堂 nako好有正義感啊:$ * 中文;一入黎就調位-o- 哈哈終於脫離左腐皮丸同lydia同MS同多拉非既魔掌 痴線玩篤鉛芯囉變態-_-又成日打我吱我-v- 起碼冇咁喎上堂有人陪我玩=D 但而家就好悶喇/-\ 得wing系前面吹下水:( 以前上後左右刀傾得埋咖嘛-3- 得系救命其實我刀數吾清我由暑假到而家同腐皮MS坐過幾多次嚕-O- * PE又回復番爭更衣室既悲哀日子/3\ 好成功喎因為勁快落堂同跑落去 跑9分鐘多左圈數<3吾洗人幫刀PASS;) * lunch我真系好嬲囉吾系講笑. 睇男子拔河:D估吾到囉真系:D睇好你啊<3 紅顏一笑?o? 哈哈好開心:) 約瑟黃: 1.2.1.2! busking好正!xd 老師隊秒殺 * IS鬥低分比賽結果真系好surprising囉 算啦;拎番我地舊CRYSTAL(k) 好k型啊xd好似d水晶鍊xd :等我教你地變態啦:D :所以人人刀系發態咖:D 唉MS怪力篤爛個filter funnel:@ 下次要賠刀入你數啊 * 放學去借書sosad-_-