| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
# 2010 年 7 月 3 日 星期六
★★★★★★★★★
|
2010-07-03
| 分類: 未分類 |
|
#_;就算只多一秒 都覺得很美好:)
今日番軍啊.好似有成個月冇番有D陌生- -
番到去刀系啦. 查經好好笑xd
ms mui話用一個詞語形容果個傷得你最深既人;
之後佢話吾可以講粗口.
之後話粗俗同粗口既分別;
跟住msmui話; 頂你個肺刀吾係粗口黎咖xd訓導話系粗俗姐.
我聽左覺得好好笑-v- 原來msmui會講d咁既野xd
之後都msmui講形容詞;佢話: 頂!
笑到我- -原來老師同我地講埋d野咁相似-v-
哈哈.愛仇敵的確系一件好難既事;
要為佢祈禱. 我就諗;既然你系基督徒;點解你要好似針對佢咁;
佢只系品德上出左小小問題.你就系咁叫我吾好理佢要憎佢.
點解你吾可以學習下用基督既愛去溶化佢既錯呢.我相信系可以.
吾系佢有d吾好就話佢系壞人.吾寬恕下佢就叫人遠離佢先.
冇錯你講既大部份野都好有道理;
但呢次我覺得你咁睇系只系站系自己立場諗.要諗人地先囉我認為.
要愛仇敵.即使佢系衰但可以做既吾系憎佢.系繼續為佢禱告.
好啦up左一大堆冇人明既廢話- -
之後整黏土蛋糕. creamy- -哈哈好樣衰一pat zi咁- -
唉.一句野可以重覆同好多人講咖白痴;
人就系咁假咖啦. 多面人.
|
| |
comment plz(k)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
|
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 38 | »
|