#_;`統統找我如御用陪襯 。
10/6/2010★
last day of 1D..
last day of f.1 life..
傷感.
早會cancel.just friend only(!)
maths;最後一課.方sir/____\
希望下年仲可以比你教ah;p
臨別贈言好正(y) :
我會留意住大家fb d近況咖喇!尤其系joseph果d啊;希望果d吾系真咖啦.系真就要坐低傾下啦.
呵呵連方sir刀知嚕xd 我決定要add方sir:D一直都吾想add-v-xd
中史;正死啊我地最得意可愛既尹sir;) 風趣左n多;)
無啦啦講食薯條xd 愛爾蘭薯仔呵呵;p叫我地估系邊買.
產:我知啦百佳! 尹:錯喇系taste! {其實咪差吾多-3-}
尹:如果你連薯仔都搵吾到咁你真系變薯仔喇xd
跟住佢系度哂佢n年前學生寫果d感想xd
d人寫ps.尹sir你真系好可愛/得意=] {笑到我地痴線嚕;)
跟住仲要專登話:話我靚仔果d吾好睇啦! {擺明想讚自己牙哈哈!
最後一堂上中史科首席天皇既堂/-\時日太快/-\當頭勁憎佢而家又覺得佢好正(Y)
中文;yooooooooo口試分數竟然預期中高*v*不俗啦14/15*v*
不過冇以前咁好:@仲要個癲婆foowinglam系咁哂自己高分;@
mswong竟然當面讚我讀得有感情好投入-_-xdd 呵呢d叫投入吾系叫發姣啊wing:@
之後派測驗:D 成語同石像test刀滿分好surprise*0* 開心竟然系中文爬番上黎:D
作文;竟然有我-v-xd 好開心呢年d文得一篇章則系冇印出黎xd
果篇我的好朋友真系囧左-_-我作左2次都覺得好一舊野吾知up乜一塌糊塗咁`
但mswong竟然讚作得好好.仲要比81.5堅系未試過上8字囉*o*
睇鼻屎詠篇文.勁似麥兜字xd 一路睇一路喪笑啊xd 唐秋=唐伯虎點秋香-_-xd
thz nako讚我的開頭;p 我一諗就諗起呢句冇計:D
最後一課-中黃話韓麥爾就寫法蘭西萬歲.佢就寫盡力而為!.
加油一千兩銀子刀要用盡佢yo!`thz中黃的得力素(k)每人一包總共3箱*o*
放學.行緊去卓爾食飯果陣先記得冇做值日生*o*今鋪大濟! algepok又冇做-_-
kfc.巧遇<3sogd<3 白痴我比錢果陣個5蚊跌左落個飯度:@
佢問我洗吾洗換.搞到我好吾好意思.好彩佢態度好冇怒啤我-_-
痴線果次果個細路又黎玩野囉:@ 果次去M記一行入黎就喪用紙球擲我;@
今次就拎住咁風扇吾知做乜-0-仲要個口含住一咋飲筒-_-
咁吾環保咖;佢啊媽都吾知系邊-3- 跟住ming哥話佢;我地終於覺得ming哥高喇B-)
番去ENG補;) 終於可以坐第一個位仲要系對定老師;D我中意;D
之後補完自由溫. 肥婆shan同joanne超讚(!)狂唱一粒飯要食三餐;D
笑到我地痴線`仲要錄埋系部字典機度狂播(Y)玩死seventin(Y)
最終連seventin自己刀系度唱xd正(Y) 我地班房變左K房系咁唱歌(Y)
呼溫書溫到/__________\
1D要 拆散.最不捨當然是我們最愛的中黃。
11/6/2010★
朝早又比人睥視-_-我都知我梳呢個頭好樣衰:s
不過絕對吾系發姣發上腦囉傅小姐:@哼:@
eng;ms.ip出卷正;p 好易好快做完呵呵;p 傅小姐做卷做到笑;D
eng作文;諗刀吾諗就即刻作letter xd 其實我連q.2詳細系作咩我刀吾知-_-
痴線有個傻仔第1次隔作行要換紙.第2次仲隔搞到要塗哂佢xd
痴線d筆冇墨-x-不過換左筆寫得快左勁多(y)
原來一作作左400幾-3-仲驚死吾夠字系咁hea.
傻仔又計時間不過記錯時間我記岩:D 算好彩啦:D
|