| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
# 2010 年 5 月 18 日 星期二
★★★★★★★★★
|
2010-05-18
| 分類: 未分類 |
| #_;真相那須說明而我卻哼不出半聲。
18.5.10★
喂痴線囉:D 吾記得左吾洗收功課跟住系度hea吾溫書;
點知方sir就入黎派卷/0\ 唉喲吾制啊MC錯左好多啊:@
最有資格選最冇可能既答案既果個人:D
*
中文 單元測驗okay啦:D
今次實殺哂全級啦中黃出卷必死無疑:D
*
ENG;好hea咁過-_-v oliver twist a0a!
:蝦我?
:蝦你咩啊? 波特牙?!xd
哈哈andrew同小翹真系好鬼搞笑:D
我本手冊系我身體既一部份xdd
收到中黃既書簽啊yoyoyo(k)! 靄玲老師哈哈<3
*
週會;見到mswan啦哈哈(k) 收到佢張卡哈哈v3v f.4同外國人打籃球;o?
入hall睇奧斯卡喎@v@!牙哈哈見到好熟悉既新圍苑:D
*
choir->畢業禮綵排-v-
站崗真系累到痴線-_-唉也睇到佢地.又諗番起..
唯有當呢個系target啦-_-
喂哈哈又比你見到我笑啦xd點解次次刀問我點解系度既-_xd
17.5.10★
中黃生日快樂:-D
早會 d班主任吾見哂*o*
ah產話系全校老師去左m記慶祝中黃生日xd 中黃小朋友生日派對?xd
IS 冇番要做好多野-3-v
哈哈鬧錯人xd 班會張大卡好美啊(k) 傳生日卡yaya:)
*
maths;頭都大埋-3-
pth; xyz!真系20號考先囉阿屎:@
借左eunice份稿出去;p 其實好似吾系咁好:[
不過好彩條題目之前出過我記得點講:-)
仲我全程眼定定望住佢隻眼;吾知點解1d都吾驚:s
*
eng;本來第6堂既party..唉失望;( 成班超sad..
原本個黑板好美的嘛.成班準備好超緊張.點知..
:死啦冇surprise啦..不如話seventin跳樓啦!
:不如話seventin賴屎仲好啦xd!
最有資格答錯問題:P;P
*
中史;冇咩特別.
放學.中黃系出面啦.以為冇哂surprise.
點知班友衝左落去拎蛋糕.又借去洗手間為由去搵英黃.
跟住最正系seventin(y)中黃叫佢擦黑板.跟住佢順面寫埋mswong生日快樂!
成班喪拍手;D 但中黃仍然吾知咩事haha`
跟住班男仔拎蛋糕入班房我地就歡呼拍手啦超開心咁;)
我地叫中黃望去黑板佢好surprise:) 送禮物啊:D 佢好中意哇yeahh!`
哈哈最有資格送禮物同分蛋糕果個HAHA;
哼話我地班人冇資格.你最有資格囉好冇.
哇卡卡同中黃影相:D 好耐冇拎過單反啦:D
|
| |
comment plz(k)
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 38 | »
|