#;_無人明瞭清楚。
呼-_-竟然冇交classworkbook:@最衰系tsoikwanwing傳染我喇:@
*
中文;好彩冇抽中我;D 咦痴線我個肚子勁勁勁痛囉:@
痴線隔一陣痛半分鐘;仲要系超級劇烈果隻痛-V-
*
小息;哈哈點解男仔畫畫刀咁令\3/我妒忌啊\3/;
eng;識哂啦背哂啦晨早:D
VA; mschow check畫-v-; [幅畫咁令吾洗check啦xd]
大佬我聽到佢咁講我暗地裡笑左一聲xd 秀麗筆(k);
痴線黑人憎;@枝紅色水筆畫左落我隻手兩次:@搞到好似介手咁-,-
小息;噢歡笑滿溢xd
VA; :哎也吾記得比人睇我隻疑似介手既手tim!
:扯!佢年中刀介吾少啦!
:下!佢介!
:女仔姐xd
lunch;嚇死左火燭\3/!
我地難得W4次方可以單獨4個食飯;跟住勁早食哂坐系度吾知做乜.
之後響鐘好正常啦.點知響左超耐我地就估系咪火燭.
點知見到班老師即刻走哂落黎.中黃同戴sir直情過埋黎後花園叫人走.
咁我地即刻嚇到跑出去痴線-v-! 變態百年難得一遇既火燭.仲要系由風扇造成既-V-
真系感恩燒6樓仲要入面D野冇燒著,淨系燒電制.神真系安排得岩岩好.
如果吾系lunchtime燒既話.相信件事會好混亂同嚴重.
痴線12年就搞成咁-_-停完電冇耐又火燭. 呢學年發生超多事囉mkp-3-
啊爽個LUNCHTIME長左好多.食雪條當堂爽哂:D
哼tsoikwanwing得到我口中既吾該同thankyousomuch真系最珍貴的禮物黎咖xd:$ 減左20minz eng堂xd
eng;冇咩野啊.爭做第1個舉手真系爽;D
咦-3- 方SIR最終刀比通告我;我好恨方SIR啊:@!!!
明明講好左話吾去的嘛.
請不要把我看得太高.我絕不是你需要的人選;我總是覺得 我會為你們帶來失望。
就當操練一下自己MATHS的時候吧. 注定我找不到方SIR發洩-_-可能這是神想我經歷更多吧,
PASTPAPER.不想做還是要做-_-待死吧.半個暑假刀是用來計數可惡:@
謝謝每句加油(k)
|