今朝同rwlin番學~少左一個牙~唉~笑笑係住我地附近就好lu...,,,兩堂英文~
笑死"""係咁笑"小淫娃"以後就叫佢"小淫娃"啦~哈哈~講笑ja..跟住數學堂~
牙sir e排成日鬧人~我覺得佢好慘~所以今日冇咩計傾~我知佢教到好辛苦~
跟住小息係度玩粉刷~好好玩~""兩堂中文~冇帶中文作業~成班比人鬧~ka
lunch果時~食完野就上去~係度玩"大長今""林志強"哈哈"笑死牙~仲有~
鐵頭功丫拿~金鋼腿丫拿~個個都驚~笑死我啦,,""跟住普話堂~勁爆笑~".
我係咁舉手答問題~'牙sir係咁叫我~搞笑"跟住PE堂~好對唔住"笑笑"
我諗住玩嫁ma~我話18號~佢話20號~搞到佢扣多左一分~sor牙"><"
比miss鬧牙~冇帶PE衫~"慘"放左學啦"諗住同盧盧去買袋~不過我唔
多舒服~冇去到~聽日去睇番""^^
|