今朝起身∼興興打長途黎wo- -傾左一陣啦∼我病左3日啦∼今日嘔左四次∼把聲沙晒..同興興玩qq
玩左眼仔啦∼ka∼朝早同欣珠番學∼牙珠琴日生日/\/\”我送左珍花比佢∼哈∼心心送糖∼今朝早會∼
係我爆粗爆得最多既日子∼因為呢∼個miss係咁係度講∼頂丫∼我‘好想嘔牙大佬∼又暈wo∼好想衝上
去打死佢∼跟住忍唔住∼等高f上左少少之後∼叫盧盧幫我叫牙sir∼話我想嘔∼果個木咀丫∼盧盧叫左n次∼
佢同樺dee係咪講野∼唉∼跟住去左次所啦∼等d人走晒先敢走∼驚魚牙ma∼跟住去左e聊室∼坐左一陣就番去啦∼
成堂勁眼訓∼跟住中文堂/\/\”好鐘意顏老師∼好錫我同牙欣丫∼問我有冇事∼kee∼
lunch食食下去左次所嘔∼跟住又食∼之後去左背聖經∼背晒∼跟住上左去默書∼上次病左ma- -
普通話堂呢∼牙sir冇番嫁ma∼冇啦啦又番黎- -PE堂∼悶*放左學之後∼心心,我,珠欣,比牙sir
煩∼番團契啦= =”我話唔舒服∼唉∼見牙sir咁慘∼我都唔忍心既∼
牙sir∼我下次同佢地番丫^^
冇la****byebye
|