咁呢∼朝早同牙欣佢地番學啦∼等左勁耐牙=v=””頭3堂好悶∼lunch果時∼樺dee好狗
賤∼比左張過期飯飛我∼我係同佢買既∼我本身唔知張野過左期∼咁我叫左美美幫我拎∼跟住美美同我講過左
期∼跟住我同心心以為佢拎錯左∼我同心心去同佢拎番啦∼點知佢話∼冇喎∼仲要好串咁∼我同心心好唔ge
無奈牙∼叫佢比番錢我又唔比∼咁我冇拎錢落黎嫁ma∼..冇錢食野∼同心心借∼跟住上到去∼幫顏老師
整野/\/\”哈哈∼佢好好人牙∼比左粒珍寶珠我∼好nice丫∼跟住上到去∼成班女同我講樺dee
比番左錢你∼跟住入到課室∼樺dee係度喊∼我唔想搞大件事∼牙珠講番d野比牙sir知∼牙sir係
度鬧樺dee∼唉∼算∼我唔同e d賤人做fd∼死傻仔∼跟住宗教堂∼係度擲糖∼咁呢∼跟住牙sir鬧
人果時呢∼我要大口仔幫我汁果粒糖∼諗住用黎擲人∼跟住牙sir睇到∼叫佢拎出黎∼牙sir好大聲咁話:
唔怪之得你成日病啦∼係地下汁野食?其實成班都知我用黎擲嫁啦∼仲要係度∼o!!!!!咁喎- -
好魚牙∼科學堂陳雅堯係咁笑我= =美美都係∼魚死∼今日唔拎鎖匙番學∼好彩牙爸係屋企咋∼
我放學果時聽到某某佢地係咁講我∼次所又係∼我唔明做fd既點解可以講番fd既是非囉∼
某某我就唔講∼有番d自知之明啦你∼
番到學校唔好問番我日記d野∼唔該
我唔係幾鐘意!
|