今日影班相..搞錯- -我同心心諗住同牙珠欣企既∼但係果個人叫我同心心分開∼企去同D仔一齊∼
我唔肯牙MA∼牙sir拎住支咪好大聲咁話:企上去牙∼成級都聽到晒∼魚爆∼我好細聲咁話∼屌你老美牙∼!
今日上堂都冇野玩既∼今日團契整湯圓wo..d粉係老師整好晒黎∼我同心心,樺仔,v仔,周杰論整∼係咁搓∼
散晒既∼之後我地班第三拎去家政室∼我地5個都係d.t牙ma∼唔識開爐∼咁我見d水咁熱∼就放左d湯圓
落去先啦∼跟住果個咩撚野傑姐走黎鬧我∼話:你知唔知咁早放會唔熟嫁?散晒嫁∼我一句聲都冇出∼就成盤湯圓
放左係張桌度∼發晒脾氣咁睥住佢∼跟住v仔用勺去搞下佢啦∼跟住又走黎鬧佢∼話:你唔好搞啦∼散晒啦∼好惡咁講∼
跟住v仔好無姑咁望住佢∼好慘丫><”條木咀!!!老師黎左之後∼話:咦∼點解你地有兩個bo既∼比個bo
比1a丫∼佢地冇丫∼老師勁好人咁∼我咪比左囉∼跟住條木咀又扮晒野咁講∼係囉∼加少少水落去丫∼
扮晒野∼收啦你∼on9婆∼豬西∼!!!電咩<亂>姐∼成隻狗咁∼下就果時∼我啦,心心,笑笑,珠,欣
wing仔∼去左我和校長有個約會∼同校長食野∼d書記又係咁∼當住校長面又懶鍚我地咁∼如果校長唔係度?
鬧到我地pk牙!今日科學堂- -青春期∼呵呵∼其實我好鐘意上嫁∼又係睇碟∼笑死我∼又係卡通既∼
超好笑∼
|