哈哈∼今日冇番到學∼死人校務署個”豬”小姐打黎∼問:你做咩唔番學∼我話:病左咪唔番囉∼
佢:你唔知要9點前打黎請假嫁咩?我:唔記得起身牙ma∼我叫我牙媽同你講∼牙媽:佢要請病假
佢:乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜乜∼-.-慘∼訓訓下∼牙興哥又打黎∼叫我
睇e生牙∼你病左我好心痛= =”””我仲訓緊教∼”哦”左幾聲∼之後byebye∼
後尾諗番好鬼死happy- -”””牙珠佢地小息果時∼成班係次所打黎∼叫我快d番去∼
得啦∼我知我人緣好啦∼唔番去一日姐∼大地人掛住我啦∼唉牙∼得啦得啦∼唔好再講啦~
我已經好囂嫁啦∼跟住牙嘉on左 - -佢add左我∼我話:咁岩既∼你又唔番學牙?
佢:訓過龍∼哈哈∼笑死∼∼∼∼∼∼放左學之後∼牙珠佢地話睇到我日記笑死wo- -多謝wo..
kaka∼
|