今日既時間過得特別快∼兩堂miss wong既英文好快過∼比左罰左起身∼仲唔知咩事””
原來叫我串字∼嘩∼大佬牙∼唔識喎∼企囉∼∼後面靠我聰明智慧先坐得抵∼數學堂果時∼牙sir發”猛振”
狂鬧人∼兩堂中文都好正∼牙欣同我一齊....kekeke∼笑笑笑- -!!!
普通話先低b∼笑到我牙媽都唔認得∼牙sir讀d野..個咀= =!!!!!!!!!!!!救命牙
最後兩堂pe∼悶∼10幾個女仔∼8個唔上pe∼正∼成班係咪玩∼食飯果時∼紅社又要咩..
又要跳舞∼黑人憎!!!!!!!!!!放學果時打比牙興哥∼佢話番大陸- -唉∼∼叫佢唔好番又番
算∼仲有牙滔哥搵我∼!ya∼傾左好耐= =冇lu...
|